søndag, august 25

places i want to go before i die, part. 3

Bora Bora


Nydelige, fantastiske Bora Bora. Jeg vil reise dit, sammen med en jeg er glad i! Den perfekte reisedestinasjonen for noen som er forelsket. Jeg vil kjøre rundt øya med en vannskuter for to, dra på piknik, snorkle og se på de utrolig fargerike fiskene, ta massasje og ikke minst: spise middag på stranden under åpen himmel.

// Fantastic Bora Bora. I want to travel there, with someone I love! The perfect destination for someone that's in love. I want to rent a wave runner and see the island from the sea, go on a picnik, go snorkel and see all the colorful fishes, get a massage and the best thing: eat a lovely dinner on the beach with my love.

4 kommentarer :

  1. Jeg vil også! Vil helst ha bryllupsreisen min der når den tid kommer :)

    SvarSlett
  2. FashionContainer: Yes, it really is!

    Mira: Er så utrolig fint der! <3

    Omana: Samme her. Vil reise dit med noen som betyr masse for meg.

    SvarSlett